Cum să ai un abdomen plat



Ce au şi femeile şi bărbaţii, însă nu este vizibil la toată lumea?
Ȋnainte de a vă gândi la ceva total diferit, vă spun că este vorba de six-pack.

Cum poţi să faci rost de un six-pack?
Din păcate nu se poate cumpăra, nu ajută nici pastilele sau aparatele minune cumpărate prin Teleshopping şi nici lipoaspiraţia nu este nici ea cea mai optimă soluţie.
Majoritatea dintre noi avem six pack, cu toţii avem muşchi abdominali. Probabil vă voi dezamăgi, dar cei care au un strat mai serios de grăsime peste abdomen, pot sa facă enşpemii de abdomene pe zi, dar six pack-ul tot nu se va arăta.
Mai întâi trebuie scăpat de burtică, apoi pot urma seriile de abdomene. De grăsime poţi scăpa numai cu mult cardio (alergat, bicicletă, urcat & coborât scări, înot, stepper, bandă) şi o dietă bună.
Este inevitabil să faci cardio, de cel puţin 3 ori pe săptămână.

Desigur, nici six pack-ul nu apare peste noapte! Şi nici în 3 săptămâni.
Pentru mulţi dintre noi acesta pare a fi un vis imposibil. La TV vedem mai tot timpul persoane cu corpuri perfecte, însă oamenii de rând se luptă cu grăsimea de pe burtă.
Iată mai jos câteva dintre exerciţiile mele preferate:

1. aşează-te întins pe podea cu genunchii îndoiţi şi mâinile la ceafă. Ridică-ţi trunchiul de la sol până când acesta ajunge în poziţia verticală, apoi revino la poziţia iniţială.
2. aşează-te pe podea şi ridică-ţi picioarele drepte cât de sus poţi. Lasă încet jos unul dintre picioare, însă fără a atinge podeaua, apoi ridică-l şi execută aceeaşi mişcare şi cu celălalt picior. Pe măsură ce te obişnuiesti, încearcă să apropii cât mai mult picioarele de podea, fără însă a o atinge.
3. întinde-te pe spate pe podea, mâinile la ceafă, cotul tras în spate şi picioarele drepte, ridică-te de la sol aproximativ 45°. Ridicându-ţi trunchiul de la podea, încearcă să-ţi atingi cotul drept de genunchiul stâng şi invers, aceste mişcări succedându-se rapid.

Atenţie! Abdomenul este întotdeauna încordat, iar spatele lipit de sol.

Mulţi au impresia că dacă hibernează toată iarna şi mănâncă mult şi bine, fără a depune efort fizic, este posibil ca prin luna mai când îşi propun să obţină un abdomen de invidiat, six pack-ul mult dorit va apărea în doar câteva săptămâni.

Nu este obligatoriu să ţii o dietă strictă, poţi avea un abdomen frumos chiar dacă mănânci mâncare normală, cam orice îţi place. Desigur, dacă ai obiceiul de a mânca multă mâncare fast-food, acest lucru nu te va ajuta deloc.
Bea peste 2 litri de apă pe zi (evită băuturile răcoritoare). Este bine dacă renunţi la mâncărurile ce conţin mult ulei.
Ȋncearcă să îţi faci un program la mese, să ai o oră fixă la mic dejun/ prânz/ cină. Ştiu că nu este uşor de realizat, dar cu timpul îţi vei obişnui organismul. Mănâncă 3 mese pe zi şi 2 gustări între mese.
Nu mânca cu cel puţin 2 ore înainte să dormi.
Dupa ce ai terminat de mâncat, nu te aşeza în pat sau nu sta pe scaun, plimbă-te puţin.
Este inevitabil să faci cardio, de cel puţin 3 ori pe săptămână.

Daca ţi-ai lucrat bine abdomenul şi eşti mândru de el, asta nu înseamnă că trebuie să umbli non-stop cu bustul gol sau cu haine strâmte ca Peter Andre în videoclipurile lui.

Orice este posibil, trebuie să ai doar răbdare şi multă voinţă!

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.