Sedentarismul este un fenomen ce a devenit mai periculos in secolul vitezei. Tehnologia moderna ne permite sa ne rezolvam majoritatea problemelor direct de pe telefonul mobil, laptop sau tableta. Economisim timp, dar problema este ca nu mai facem miscare. Stam mult prea mult pe scaun, la birou/ acasa sau in masina.

Cat de mult ne afecteaza sedentarismul? Stilul de viata sedentar este mai periculos pentru sanatate decat ne imaginam. Riscurile sedentarismului ies la iveala rand pe rand: ✅ Obezitate✅ Probleme locomotorii si osteoporoza✅ Cresterea riscului de diabet zaharat tip 2 ✅ Cresterea riscului de boli cardiovasculare ✅ Stari depresive✅ Imbatranire accelerata

Ce sa facem ca sa avem un stil de viata mai sanatos?

✅ Sa crestem activitatea fizica

✅ Sa reducem timpul de sedentarism

Daca pana acum nu ati facut activitate fizica aproape deloc, puteti sa incepeti usor si sa cresteti treptat nivelul de activitate: mers pe jos, plimbari cu bicicleta, urcarea scarilor, exercitii de rezistenta care cresc forta musculara, exercitii aerobice care imbunatatesc sistemul cardiorespirator, ridicarea de greutati.

Orice activitate fizica este mai buna decat lipsa ei!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Articolul următor

Barre Abs & Booty

lun feb. 15 , 2021
Barre Abs & Booty este o clasa noua si faina de barre, care cuprinde exercitii ce urmaresc modelarea si tonifierea grupelor de muschi abdominali si […]