Ce ne propunem și ce facem pentru a ne materializa dorințele în 2017?



Ce ne propunem și ce facem pentru a ne materializa dorințele în 2017?
Printre fripturi și băuturi ne facem promisiuni, pe care probabil le și uităm, mai ales dacă am exagerat cu băutura.

Merită să ne propunem o mulţime de lucruri? Ne vom ţine de ele?
Unii doar puţin, alţii mai mult.
De cele mai multe ori, ne amăgim cu vorbe şi angajamente, dar, de fapt, ştim prea bine că importante sunt doar faptele.

Din topul rezoluţiilor de Anul Nou nu lipsesc aproape niciodată următoarele:
• „îmi doresc să fac mai multă mişcare”
• „îmi doresc să urmez cu stricteţe o anumită dietă”

E foarte bine că ne propunem o schimbare, să efectuăm exerciţii regulate pentru a fi mai sănătoşi şi pentru a arăta mai bine.

„Anul acesta merg mai des la sală, fac dietă, gata, nu mai pot! Aştept doar să treacă Sărbătorile şi Anul Nou şi mă apuc. Voi merge la sală de minim 3 ori pe săptămână, deci o să arăt foarte bine!”

Really?
Parcă tot aşa aţi zis şi anul trecut, nu-i aşa?

Ce-ar fi ca, în 2017 chiar să te ţii de treabă?
De cate ori n-am spus „de mâine sigur mă apuc de sport” şi fiecare nouă zi a devenit un fost „mâine”, uitat până la următoarea promisiune încălcată faţă de noi înşine?
Pentru cei care nu au făcut mişcare aproape deloc, într-adevăr, nu este foarte uşor, însă totul este posibil dacă avem puţină voinţă.
Dacă totuşi nu poţi ajunge la o sală, este mai simplu decât crezi să incluzi mişcarea în programul tău zilnic.

Ideea este că nu trebuie să începi să faci sport brusc, nu trebuie să mergi la sală şapte zile pe săptămână.

1. Caută compania unui prieten – vă veţi putea motiva şi susţine reciproc, puteţi merge împreună la sală/ jogging.
2. Ȋncearcă să mergi pe jos sau cu bicicleta minim 30 de minute pe zi.
3. Urcă pe scări în loc să iei liftul.
4. Fă câteva exerciţii de întindere la birou. Acestea au rolul de a reduce tensiunea musculară şi de a pune circulaţia sângelui în mişcare, pentru a te pregăti de o activitate mai intensă => desigur, nu mă refer la faptul că trebuie să te întinzi pe masă şi să dormi la birou.
5. Nu evita să faci treburile casnice de câte ori ai timp.
Curăţenia te va menţine în forţă!
6. Fă o plimbare în aer liber după prânz sau înainte/ după cină.

Un stil de viaţă sănătos implică multă mişcare. Vă sfătuiesc să faceţi mişcare, efort fizic în stilul care vi se potriveşte cel mai bine, care chiar vă face plăcere, în aşa fel ca să nu priviţi sportul ca pe o pedeapsă.
Nu cred ca există persoană care să nu găsească o formă de mişcare potrivită.

După cum ştiţi, nu mă dau în vânt după dietele minune.
O cură de câteva săptămâni urmată de alte săptămâni de desfrâu culinar, apoi iar de o dietă şi tot aşa, e nebunie curată pentru organismul nostru.
Metabolismul se va da peste cap, organismul devine slăbit, lipsit de energie şi forţă, iar kilogramele se vor da duse din ce în ce mai greu.
Nu e ok să îţi doreşti să slăbeşti într-o zi cât alţii slăbesc în şapte!

Andrea

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.