Cum sa ne antrenam picioarele

Picioarele frumoase, subtiri si tonifiate au fost intotdeauna visul femeilor, dar si a barbatilor.
Mie imi plac in mod deosebit gambele si gleznele.

Pe timp de iarna, gambele si gleznele neformate pot fi ascunse sub pantalonii purtati zilnic. Insa perioadele cu vreme calda scot la iveala aceste neajunsuri ale imaginii noastre.

Niciodata nu este prea devreme sau prea tarziu sa te apuci de un program de exercitii fizice simple, dar totusi eficiente, care te vor ajuta sa-ti tonifici sau sa-ti redefinesti musculatura.
Nu trebuie sa exagerezi, sa mananci numai spanac si sa devii un fel de Popeye al vremurilor noastre.
Pot sa va linistesc ca exista o varietate de exercitii care pot fi efectuate pentru a tonifia picioarele si pentru a pierde in greutate, insa fara ca masa musculara sa creasca!

Veste socanta pentru barbati!
Femeile au musculatura picioarelor mai puternica decat cea a barbatilor!!! Stiu ca nimeni nu va recunoaste acest lucru, dar asta e :-).
Insa mare atentie, daca vrei sa lucrezi doar picioarele, poti arata foarte ciudat. Daca nu vei efectua un program echilibrat, vei arata foarte bine numai de la talie in jos, restul corpului ramanand neglijat.

Ce faci dacă esti posesoarea unor glezne mult prea groase, neconturate, aproape inexistente, intrucat gamba pare ca s-a contopit in mod brutal cu laba piciorului?
Nu, din pacate nu se pot cumpăra de pe Ebay!

Poti incepe cu cateva exercitii simple, care iti vor stimula activitatea cardiovasculara si metabolismul: urcand si coborand scarile, mergand cu bicicleta sau pe role.

Care este frecventa recomandata pentru exercitii?
Nu trebuie neaparat sa lucrezi in fiecare zi, 3 sau 4 antrenamente pe saptamana sunt suficiente pentru a avea gambe si glezne frumoase.

Get fit @ FITLAND!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.