Toamna si sportul

Toamna poate fi considerata ca o perioada mai problematica pentru corp si sport.
Ne intoarcem relaxati din concediu si adesea cu cateva kilograme in plus. Apoi incepe stresul.
Ne chinuim sa slabim, incercam tot felul de diete “minune”, apoi cedam si mancam haotic si nesanatos. Iar de sport…uitam aproape complet.

Ce e de facut?
In primul rand ar trebui sa ai un plan concret in legatura cu ceea ce ai de facut. Sa stii exact care ar fi greutatea ideala la care ai vrea sa ajungi si cum poti sa iti organizezi programul pentru a putea ajunge si la antrenamente. Intr-adevar este mai greu sa ne facem timp si pentru asta, dar ganditi-va ca sunt multe persoane cu copii, cu mai multe locuri de munca care tot ajung la sala…deci totul e posibil.

Pasul urmator este alegerea unui antrenament care sa te ajute sa obtii greutatea dorita. Daca nu ai mai facut miscare de cateva luni bune (sau poate ani), nu iti recomand sa mergi la antrenamente mult prea solicitante chiar din prima saptamana. De ce? Pentru ca o sa obosesti mult prea tare si probabil iti si trece cheful de mers la antrenamente.
Iti recomand sa incepi cu 2-4 antrenamente pe saptamana si sa alegi antrenamente care iti si plac. E mult mai important sa lucrezi corect exercitiile decat sa partici la cel mai solicitant antrenament.

Renuntati la sedentarism!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.